2013. július 3., szerda

Júliusi szemezgetés

Múlt hónapban nem szedtem össze, hogy milyen könyveket szeretnék olvasni, pedig nem volt kevés (és meh... mindössze kettőt sikerült eddig elolvasnom, Neil Gaiman-től The Ocean at the End of the Lane-t és Daisy Whitney-től a When You Were Here-t). Most viszont frissen szabadult kórházi szökevény vagyok (ok, csak egy nagyobb kisműtét volt, a hét végén már megyek is dolgozni), időm pedig van mint a tenger, ezért most összeszedtem azt a pár könyvet, amit mindenképpen jó lenne elolvasni. 


Kasie West-től már olvastam egy könyvet (Pivot Point), amit nagyon szerettem, vártam is nagyon, hogy írjon gyorsan valami jót. The Distance Between Us pont ilyen lesz (már a felénél járok, egyelőre menthetetlenül szerelmes vagyok Xanderbe és nagyon bírom Caymen humorát is). Kathy McCullough könyve azért van itt, mert az első részt olvastam, egynek pedig elment. Nem gondoltam, hogy lesz folytatást, de ha már így alakult, akkor ide vele :) A Losing Hope azért van itt, mert Colleen Hoover nálam az év felfedezettje, és bár a Hopeless-t nem szerettem annyira, mint a Slammed sorozatot, attól még kíváncsi vagyok Holder oldalára is. The Arrivals pedig azért, mert rég olvastam már valami jót Melissa Marr-tól (oké, mármint ha a Loki's Wolves-t nem számítjuk), és benne még sosem csalódtam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése