2012. március 16., péntek

Március közepe táján...

Nagyon ügyes vagyok, hogy így március közepe táján, mikor már lassan a könyvek fele megjelent, eszembe jutott, hogy fel kellene töltenem ide az én kis várólistámat. Tényleg kicsi, mert több könyv nem is túlságosan érdekel engem a márciusiak között, tulajdonképpen még ezt a 8 könyvet is viszonylag nehéz volt összeszednem.



A felső sor szokásosan a folytatásoké. Egyrészt itt van a Gallagher Girls várva-várt (és tényleg!) ötödik része! Tudom, hogy néha kicsit vegyesek voltak az érzéseim a sorozattal kapcsolatban, az első részt egyáltalán nem szerettem, a többit meg egyre jobban, most pedig ott tartok, hogy szerintem még ma neki fogok állni ennek a résznek! Aztán a Hex Hall harmadik része várós nagyon, pedig tulajdonképpen sosem voltak nagy elvárásaim a sorozattal kapcsolatban, és éppen ezért még csalódni sem csalódtam soha. A Dark Divine harmadik része túlzottan nem érdekel, főleg mivel az első része tetszett, a másodikat pedig elég nagy csalódásként éltem meg, a harmadikat pedig még mindig nem tudom, hogy elkezdjem-e. Most úgy érzem vannak nála fontosabbak is... Körülbelül hasonlóan vagyok a Goddess Test második részével is, de majd meglátjuk.


A második sor kezdődik egy Kristen Hubbard-dal, ő ugye Contemps írónő és az első könyve, a Like Mandarin tetszett, a Wanderlove pedig még jobbnak tűnik, szóval várós! A Temptation of Angels azért van itt, mert nekem tetszett Zink-től a Prófécia, és lehet hogy ez még jobb is lesz. És Pretty Crooked és a Slide pedig nem tudom már mikor és miért kerültek fel egykoron a várólistámra, de most igazából valahogy egyikőjük sem érdekel, és sajnos jobbat sem találtam egyelőre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése