2013. augusztus 25., vasárnap

Kim Harrison: Boszorkányfutam

Már néhány napja feltűnt, hogy a Boszorkányfutam újra meg fog jelenni magyarul (lehet régi hír, mert annyira nem vagyok képben a magyar megjelenésekkel, sokszor csak kapkodom a fejem a könyvesboltokban, hogy na ne már, ez is?), azóta pedig nem tudok végigsétálni úgy egy könyvesbolton, hogy ne gondolnék arra, valamikor a Boszorkányfutam újra itt lesz, ráadásul ilyen szép borítóval, angol címmel együtt. Alig várom, hogy újra elolvassam! Mert bár nem szeretek könyvet vásárolni, nincs is hely a szobámban (talán még a szekrény tetején tudnám tornyozni őket), és tudom, hogy a sorozat legalább 13 részes lesz, ami sok helyet igényel, nekem ez egyszerűen kell a polcomra! Arról nem is beszélve, hogy rettenetesen kíváncsi vagyok a magyar fordításra!

Ami a hosszúságát illeti: a Hollows egyelőre a 11. résznél jár, februárban jelenik meg a következő rész, és ha a szokásos évenkénti megjelenésekkel számolunk, akkor egy újabb évre rá jön is a befejező kötet :( Ami egyben jó, mert legalább látszik, hogy vannak konkrét tervek az írónő fejében, és nem fogja a végtelenségig húzni a szálakat, mint más hasonló írók (neveket nem akarok sorolni, de már nem egy sorozatot adtam fel). Nekem viszont mindenképpen nagyon szomorú esemény lesz, mert Rachel történetét még nagyon sokáig tudnám olvasni, nem is a történet miatt, hanem mert imádom a világát, meg a szereplőket és az interakcióikat, a legkisebbektől kezdve (Bis, Glenn <3) egészen Rachel Morgan-ig. A felhozatal ugyanis elég színes, a főbb szereplők között van boszorkány, pixi, vámpír, elf, démon, és persze ember is. Ami pedig a legjobb, hogy mindenkit, de tényleg mindenkit nagyon meg lehet szeretni. Egy kivétel persze akad, őt szerintem szoktam szidni rendesen is itt a blogon, ha éppen felbukkan egy kötetben. :D Az egész ömlengésemnek a lényege persze az lenne, hogy vegyétek, olvassátok, szeressétek, mert bár a Könyvmolyképző nem olyan, aki félbehagyna sorozatokat, de a Boszorkányfutam egyszer már megjelent magyarul valami kis kiadó gondozásában, ami azóta befuccsolt, a folytatásra pedig azóta is várunk. Én meg nagyon szeretném végre a polcomon tudni az egész sorozatot, ezekkel a gyönyörű borítókkal ráadásul! A második részen, jól láttam, Ivy lesz? Akarom! >_<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése