2013. augusztus 2., péntek

Libba Bray - Going Bovine

Még a múlt hónapban olvastam Libba Bray-től a Going Bovine-t, és azzal kapcsolatban szerettem volna mindenképpen megosztani egy videót. Lehet, hogy kicsit sokkoló lesz, de számomra Libba Bray mindig tud meglepetéseket okozni, még akkor is, ha még csak 3 könyvét olvastam, de az három teljesen különböző hangulatú volt. Elsőként a magyarul is megjelent Gemma Doyle trilógiával kezdtem, ami egy kicsit komolyabb hangvételű könyv egy 19. századi lányiskolából. Aztán jött a Beauty Queens, ami hangosan nevetős, tele butácska szépségkirálynővel, csillámpónikkal, hawaii barbikkal, boldogan élünk míg meg nem halunkkal. Aztán most sort kerítettem a kettő közt íródott Going Bovine-ra. Ami vicces, is meg komoly is, amolyan modern Don Quijote jellegű történet, egészen más, mint amire az előző két könyve után vártam volna Libba Bray-től. De nem ez a lényeg, hanem az alábbi videó az írónővel, ami elsőre meglepő és "úristenmiez", de mivel olvastam a könyvet, ez valahogy annyira illik hozzá. A jelmez, a szöveg, az egész úgy ahogy van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése