2011. december 7., szerda

Decemberi szemezgetés

Egy kicsit megint elmaradtam a blogolósdival, ma próbáltam mondjuk behozni, de még mindig van 3 könyv amit a napokban olvastam, és még kellene róluk valami apróságot összehozni ide (Alexandra Adornetto: Hades, Tahereh Mafi. Shatter Me és Melissa Walker: Small Town Sinners), de erre ma már nem fogok sort keríteni. Viszont mivel még december eleje van, mégiscsak összeszedek néhány érdekességet az ehavi megjelenések közül. Engem konkrétan nem sok minden érdekel most, a jövő év eleje már egy picit várósabb lenne...


A Clockwork Prince például már megjelent, már a polcomon is van, csak kedvem nincs sok hozzá, de majd a közeljövőben:). A Shattered Souls nem tűnik rossznak, de nem is merek túl sokat várni tőle, mert gyönyörűségesen meseszép borítója van, és ez nem mindig jó előjel. A Catching Jordan nálam a hónap feelgood cuccosa, míg a Touch of Power egy új Maria V. Snyder sorozat lesz, én pedig már a Poison Study óta tervezem, hogy olvasnék tőle valami mást is...


Az alsó sort azért válogattam össze, mert valamiért ezek is a wishlistemen voltak, de így utólag visszagondolva már nem tudom egészen pontosan, hogy miért, mert valószínűleg egyiket sem fogom elolvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése