2014. január 2., csütörtök

Januári olvasnivaló

Kiszemeltem néhányat most is a hónapban megjelenő könyvek közül. Az igazat megvallva ennél azért jóval több könyvvel szemeztem ebben a hónapban, de általában azokat szoktam elolvasni, amikhez már van némi közöm (elkezdtem a sorozatot, olvastam már az írótól mást is, vagy csak nagyon-nagyon régóta vágyom rá), és ezek többé-kevésbé a következő könyvek lennének:


A Going Rogue egyrészt Robin Benway (ez nekem már elég lenne, hogy azonnal rávessem magam), másrészt pedig az AKA (kémes, aranyosságos) folytatása, egyszóval idevelemost! >_< A Being Sloane Jacobs egyrészt Lauren Morrill (neki a Meant to Be című cukiságot köszönhetjük), másrészt pedig műkorcsolya *_* A Double Digit az A Girl Named Digit folytatása, mivel az ilyen kis aranyos volt, szerintem ehhez is lesz kedvem. A Flame pedig a magyarul is megjelent, és azóta is nagyon elhanyagolt (hol van már a második rész?) Ragyogás harmadik része. Mivel az első két rész nagyon tetszett, kíváncsian várom a befejezést, főleg, mivel abszolút nem tudom, hogy mit várhatok ettől a könyvtől.

Jessica Sorensen-től mostanában olvastam pár könyvet, és bár nem lett őrülten nagy kedvencem, azért kíváncsi vagyok mi minden történik majd a januárban megjelenő könyvében. Veronica Rossi Végtelen ég alatt sorozatával az a helyzet, hogy az első rész erősen közepes volt, a második rész viszont határozottan tetszett. A most megjelenő harmadik rész pedig remélem, hogy még jobban fog, és nem mellesleg, legalább befejeznék egy sorozatot. A Hollow City a furcsafényképes Miss Peregrine, akarom mondani Vándorsólyom kisasszony folytatása, lehet, hogy megvárnék vele egy magyar megjelenést, hogy kedvemre tudjam lapozgatni, de majd meglátom. A Fragile Spirits pedig egy olyan könyvnek (Shattered Souls) a folytatása, amiből abszolút semmire nem emlékszem (khm, ezért kéne írnom ide gyakrabban), de valamiért úgy érzem, hogy el szeretném olvasni a folytatást...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése