2010. július 28., szerda

Melissa Marr: Ink Exchange (Veszélyes álmok)

Bár ez a könyv a Tündérvilág sorozat, így a Veszélyes játék folytatása, mégsem az előző részben megismert Aislinnre és Keenan-re, esetleg Seth-re koncentrál, hanem néhány olyan szereplőt ismerünk meg, akikkel már az előző részben is találkoztunk, vagy maximum említés szintjén szerepeltek. Mint Aislinn barátnője Leslie, akinek most betekintést nyerhetünk a nem túl vidám, de legalább tündérektől mentes életébe. Aztán ott van Niall, aki egészen mostanáig Keenan egyik legfőbb bizalmasa volt, illetve Irial, aki az eddig még nem ismert Dark Court (Sötét Udvar) királya.


Hármójuk között egy kicsit sötétebb szerelmi háromszög alakul ki, mint amit az előző részben láthattunk Seth-Aislinn-Keenan-Donia között. Egyrészt mert sokkal komolyabb dolgok vannak a háttérben, egyrészt mert Lesliet elhagyta az édesanyja, az apja is ki tudja éppen hol issza le magát, a bátyja pedig drogos ügyletekben ténykedik, és hagyja, hogy drogdíler barátai megerőszakolják a húgát. Aztán ugye ott van a Sötét Udvar, akik sokkal kegyetlenebbek, mint az eddig megismert tündérek, sőt még az egykori Télkirálynőnél, az előző részben megismert Beiránál is rosszabbak. És Niall múltjában is van néhány sötét dolog, hiszen egykor ő is Irial alattvalója volt.


Nekem mondjuk az első rész történetileg jobban tetszett, de itt a szereplők valahogy sokkal kidolgozattabbak, mint Aislinnék voltak, ezért ezt a részt is csak imádni tudtam. Ami szerintem lényeges, hogy ebben a két részben az erőviszonyok eléggé megváltoztak, nem elég, hogy Keenan teljes hatalmú Nyárkirály lett, és ott van mellette Aislinn is, Donia személyében pedig egy új Télkirálynőt köszönthetünk, most Irial helyébe is egy új Sötét király lépett, Niall. És ők hárman szerintem elég jóban vannak, kíváncsi vagyok, hogy ezek után megismerhetjük-e a negyedik udvar tagjait is. Az mindenesetre biztos, hogy én teljesen odáig meg vissza vagyok a sorozatért, szóval kb most azonnal kezdem a harmadik részt, a Fragile Eternity-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése