2010. január 8., péntek

(According to) Greta

Van egy pár fiatal színésznő, akit próbálok figyelemmel kísérni, ezek egyike Hilary Duff. Ezért is néztem most meg a Greta című filmjét, ami hát... mondjuk azt, hogy messze nem a legjobb tőle. Hilary Duff komolyan 2003-2004-ben volt a csúcson, a Lizzie McGuire-el, meg a Raise Your Voice-szal (Sztár születik) és A Cinderella Storyval (Los angeles-i tündérmese). Az utolsó film amit láttam tőle, a 2006-os Material Girls is egész jó volt, de a Greta ahhoz képest egy hatalmas mélyrepülés.


Egy problémás lányt játszik, akinek az apja meghalt, az anyja a harmadik férjét fogyasztja, és mivel otthon útban van, és folyton csak baj van vele, az anyja lepasszolja a nagyszülőkhöz vidékre. És Greta nagyon nem tud beilleszkedni. Ami főként azért van, mert nem képes a normális emberi beszédre, csak cinikus megjegyzései vannak, meg listát vezet arról, hogy mit kell megtennie a bekövetkező haláláig, amiről persze külön listát vezet. Mármint a lehetséges öngyilkossági módszerekről.


Mondjuk én nem mondom, hogy ez annyira rossz film volt, csak én valami feelgood cuccot vártam, ha már Hilary Duff, de ez messze nem az volt. Nem volt egy értelmes párbeszéd, a kameramozgás is nagyon idegesítő, Hilary Duff pedig itt sajnos egyáltalán nem szerethető, és kicsit sem tudtam együttérezni vele. Szóval részemről ez most csalódás volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése