2010. augusztus 16., hétfő

Carolyn MacCullough: Once a Witch

Már egy ideje szemeztem ennek a könyvnek a borítójával is, egyrészt mert halálosan beleszerettem, másrészt pedig boszorkányos történet, amiket nagyon is szeretek. És meg kell mondjam, egyáltalán nem csalódtam benne, sőt, nagyon is örülök, hogy végre sort kerítettem rá, mert ezt tényleg kár lett volna sokáig halogatni. Ugyanis egy olyan történetről van szó, ami teljes egészében jól van megírva, és egyenesen ittam minden egyes szavát.


Tamsin egy boszorkány családnak a tagja, és születésekor bizony nagy jövőt jósolt neki a jövőbelátó nagymamája, ám amikor eljött a lány 8. születésnapja, amikor is általában megmutatkozik a boszorkányok képessége, Tamsin semmilyen különlegességet nem produkál. A nagymama tehát minden bizonnyal most valahogy mégiscsak tévedett, de jobb erről nem is beszélni. Tamsin azonban emiatt eléggé eltávolodik a családjától, legfőképpen mert ott van az ő mindig tökéletes és gyönyörű nővére, aki majd egyszer nagymamája nyomdokaiba lép, és ő lesz a család vezetője. Na már csak ezért is érzi magát Tamsin sokkal jobban a nagyvárosban, távol a családjától, kedvenc, és teljes mértékben normális szobatársával, Agathával.


Azonban az élete mégis kellően boszorkányos marad, főleg mivel egy egyetemi professzor összetéveszti őt Rowenával, és arra kéri, hogy keressen meg neki egy elveszett családi örökséget, egy órát. Tamsin pedig szeretné, ha egyszer az életben ő is bebizonyíthatná, hogy tud segíteni másokon, ezért belemegy a játékba, és nem árulja le az idegennek, hogy ő tulajdonképpen nem Rowena, hanem a képességek nélküli testvére. Ezzel pedig elég rendesen felforgatja a dolgokat maga körül, sőt az egész családját is veszélybe sodorja.


Nem tudom elmondani, hogy mennyire tetszett ez a történet, imádom a boszorkányokat, az időutazást, és ez a könyv nagyon ott van a szeren. Egyelőre nem láttam infót arról, hogy lesz-e folytatás, és ha igen, akkor mikor. De mivel van még néhány elvarratlan szál, én remélem, hogy hamarosan olvashatunk egy második részt is. Vagy bármi mást az írónőtől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése