2010. június 21., hétfő

Beauty & the briefcase

Hilary Duff nálam még mindig hatalmas kedvenc, és én igenis örülök neki, hogy a Greta után ismét egy csilli-villi tévéfilmben szerepel. A történet szerint Lane, igazi Cosmo-lány, legalábbis nagyon szeretne az lenni. Ezért is szeretne mindenképpen az újságnál dolgozik, és most nagyon úgy tűnik, hogy az álma valóra válik. Munkahelyi szerelem címmel kell írnia egy cikket, vagyis tulajdonképpen nincs is más dolga, mint hogy felvegyék egy céghez, ahol aztán sorra hódítja meg az öltönyös pasikat, míg rá nem lel az igazira. Igazi álommunka, nem?:)


Ami nekem különösen tetszett, hogy mivel ez alapból egy ABC Family movie, televolt az egész film sorozatszereplőkkel. Hilary Duff ugye mostanság Gossip Girl (kiskorában pedig Lizzie McGuire), aztán ott volt Seth, akit Matt Dallas játszik (Kyle a Kyle XY-ból), van még Chris Carmackaz OC-ből, illetve a befutó Michael McMillian, aki mostanság minimálisan True Blood-ozott. Én úgy konkrétan Seth-nél röhögtem magam mindig halálra, ugyanis nekem a Kyle XY valamiért mindig kedvenc volt, és fura Kyle-t másnak látni, mint Kyle.


Szóval ez nem egy világmegváltó film, és persze messze nem a legjobb Hilary Duff-tól sem, de az igazat megvallva, én akármennyi ilyet megtudnék tőle nézni. Mert a csaj egyszerűen ilyen filmekben van otthon, és nem is kellene mást játszania, legalábbis addig amíg ki nem öregedik belőlük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése