2010. június 26., szombat

Simone Elkeles: Perfect Chemistry

A könyv már kb év eleje óta a polcomon pihen, azután vettem meg, hogy elolvastam a Leaving Paradise-t és tetszett. Aztán a napokban észrevettem, hogy egy másik blogon az én hatásomra olvasták el a Leaving Paradise-t, aminek annyira megörültem, hogy még az is eszembe jutott, hogy van ám nekem egy másik könyvem is Elkeles-től! Amit körülbelül egy nap volt elolvasni, egyrészt mert tényleg gyorsan olvasható, másrészt pedig mert irtóra tetszett.


A történetet ismét két szereplő szemszögéből ismerhetjük meg, egyrészt ott van Brittany Ellis, a gazdag és gyönyörű lány, akinek mindene megvan, egyszóval tökéletes. Másrészt pedig ott van Alejandro Fuentes, azaz Alex, a mexikói rosszfiú, a bandatag, aki minden utcai verekedésben és drogüzletben benne van. És hála a megértőnek éppen nem nevezhető kémiatanárnak, kettejüknek egymás mellett kell ülniük, és együtt kell dolgozniuk egy közös projekten. Először ki nem állhatják egymást, de Alexet ráveszik a haverjai egy fogadásra, hogy feküdjön le Brittany-val, így a srácnak nincs más választása, mint hogy megpróbáljon közel kerülni a lányhoz. És ahogy egyre inkább megismerik egymást, rájönnek arra, hogy Brittany valójában messze nem tökéletes, Alex pedig nem is olyan rosszfiú, mint amilyennek látszik.


Tehát akárcsak a Leaving Paradise-ban, itt is egy fejezetet Brittany szemszögéből olvashatunk, egyet pedig Alexéből. Bár itt nekem az tetszett a legjobban, hogy most mindkettejüket fenntartások nélkül tudtam szeretni, míg a Leaving Paradise-nál ezt nem mindig tudtam elmondani, de azért ott is drukkoltam nekik. És ahogy az lenni szokott, már van is folytatása a könyvnek, igaz a Rules of Attraction című kötet már Alex öccséről fog szólni, de én remélem, hogy abban is szerepelnek egy picit Alexék. Mert az már most biztos, hogy valamikor arra is sort fogok keríteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése