2010. június 21., hétfő

Libba Bray: The Sweet Far Thing

Végre-valahára sikerült befejeznem a sorozatot! Ez ugyanis a Rettentő gyönyörűség, és az utána következő Lázadó angyalok folytatása, egyben a sorozat befejező része is. És borzasztóan tetszett. Annak ellenére, hogy a könyv van vagy 800 oldal, és egy csomó minden idegesít benne, iszonyatosan olvastatja magát, ha nem munka mellett olvasnék, akkor egy nap alatt befejeztem volna. Most pedig sajnálom, hogy nincs folytatás...


De ha már említettem, hogy egy csomó minden idegesített benne, akkor rá is térek a dolgokra. Ezek a lányok, mind a négyen, annyira de annyira idegesítőek. Egyrészt már az elején is éreztem, hogy Pip, Fee és Ann csak azért vannak Gemmával, mert neki van ereje, meg átviheti őket a világokba, ahol csupa muri és szórakozás az élet. Ebben annyira igazam volt, mert amint Pipnek is lett saját ereje (na de milyen áron?), ő már egyáltalán nem foglalkozott Gemmával, sőt! Ann és Fee már más kérdés, mert ők néha Gemma oldalán áltak, néha meg nem, de végülis együtt maradtak és kiálltak egymás mellett. De igazából Gemma is elég szörnyen viselkedett ebben a részben. Oké, hogy nem tudta hogy kiben bízhat, de igazából azért sem akarta megosztani az erejét, mert akkor nem tudná száz százalékosan kihasználni, és félt, hogy a(z állítólagos) barátai még elhagynák. Egyszóval néha már az agyamra mentek a lányok.


Mindezek ellenére, nagyon tetszett az egész sorozat, csak ugye senkivel sem sikerült együttéreznem. Vagyis de, nagyon nagyon megszerettem Mrs Nightwing-et, de igazából nem tudom megmondani, hogy miért. Az első két részben nagyon ellenségesnek és unszimpatikusnak tűnt, de a befejező kötetben egy igazán szerethető szereplő lett belőle. Kartik-ot is imádtam, és nem kicsit voltam szomorú amiatt, ami vele történt. De összességében úgy gondolom, hogy igazán pozitív vége lett a történetnek, és tényleg sajnálom, amiért nincs többé folytatás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése