2010. december 4., szombat

Eden Maguire: Arizona (Beautiful Dead #2)

A Beautiful Dead második része körülbelül ugyanott kezdődik, ahol az első rész abbamaradt. Annyi történt csak a két rész között, hogy a gyönyörűséges halottjaink eltűntek egy kis időre, ezzel nem kevés fejtörést okozva Darinának, aki még mindig nem biztos abban, hogy ők valóban léteznek, vagy csak a képzelete játszik vele? De nem is ez a lényeg, hanem most Jonas után végre a kicsit utálatos Arizonának kell segíteni, hogy megismerje a halála körüli eseményeket, és egy kicsit megpróbálja elrendezni az otthoni dolgokat. Az óra pedig gyorsan ketyeg, Darinának alig néhány napja van már csak, hogy megfejtse a rejtvényt.


Ebben a részben nekem sokkal jobban tetszett maga a rejtély, kíváncsi voltam, hogy mi fog kialakulni Arizona körül, főleg hogy nem kevés titkolnivalója volt. Családi problémák, egy titokzatos szerető... és minderről egészen mostanáig hallgatott. Mondjuk azért valamilyen szinten ugyanaz volt számomra, mint a Jonas-rejtély, de remélem ez azért a jövőben még fog változni, mondjuk majd legközelebb, Summer esetében.


Viszont amit/akit nagyon nem szeretek, az maga Darina. Ennyire egy idegesítő főszereplőt a világ nem látott. Az első részben még azt mondtam oké, meghalt a barátja, megértem hogy rinyál. Most már rohadtul nem értem meg. Gyakorlatilag megvan mindene, gondoskodó szülő, barátok, egy srác, akit kénye-kedvére ugráltathat, csak azért, mert szerencsétlen szerelmes belé... Ennek ellenére Darina mindegyikőjükkel undok, ha kedvesek és törődnek vele, akkor is visszavág, hogy hagyják már őt békén. Még egyszer mondom, egy két hónapos kapcsolat után abszolút nem így kéne lereagálni a dolgokat, főleg hogy Phoenixről én mindig csak annyit tudok, hogy milyen helyes és mennyire összeillenek. Mindenesetre én még ezek után is kíváncsi vagyok, hogy mi lesz/volt Summerrel, ezért a harmadik részt idővel még csekkolom, és akkor már a befejezés sem maradhat ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése