2010. december 28., kedd

Csökkentsd a várólistádat 2011!

Sokat gondolkoztam, hogy résztvegyek-e ebben a játékban is, vagy bőven elég lesz nekem a Contemps, de végül arra jutottam, hogy miért ne? Igaz, hogy nem szeretek úgy olvasni, hogy elhatározom, hogy na most ezt fogom, de most átnéztem a jövő évi terveimet, és elég sok az olyan cím, amit már tavaly is terveztem. Vagyis simán össze tudok szedni 12 könyvet, amit most már tényleg muszáj lesz elolvasni :D


Orhan Pamuk: Az új élet


Stephen Fry: A viziló


Doris Lessing: Az arany jegyzetfüzet


Daniel Keyes: Az érintés


Michelle Richmond: A köd éve


Kim Harrison: Once Dead, Twice Shy


Jasper Fforde: The Eyre Affair


Noel Streatfeild: Ballet Shoes


Audrey Niffenegger: The Time Traveller's Wife


Jim Butcher: Storm Front


John Grisham: Az ítélet eladó


Neil Gaiman: Sosehol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése