2013. március 31., vasárnap

Márciusi kimaradtak

Nem tudtam mostanában blogot frissíteni, mert a hónap közepén ledöntött valami nyavalya (még mindig tart), és nehezemre esett ilyen megterhelő dolgokat csinálni. :) Az elolvasott könyvek száma is visszaesett emiatt, nem igazán megy ugyanis a koncentrálás, inkább csak aludnék. Úgyhogy csak felsorolás szinten, hogy miket is olvastam még az SZJG után.

Egyrészt van a Pretty Amy-nek egy rövidke kis folytatása, a The Next Forever, amit mindenképpen szerettem volna elolvasni, még a Dear Cassie előtt. Ami szerintem akkor is a Pretty Amy folytatása, akármit mond a goodreads :) Biztos lehet külön is olvasni, szerintem igenis kell hozzá Amy, hogy Cassie-t igazán meg lehessen érteni. A Revenge... egy Eulberg regény, róla pedig szoktam áradozni. Ez is kedvenc lett, elég durva ez a gyermekszépségversenyes világ, amiben főhősnőnk a hétéves kishúga és "ez édesanyánk egyetlen öröme" miatt él. A MILA meg egy új sorozat első része, tipikusan az a fajta, amit meglátsz és "úú de szép a borítója, kell!", utána meg kiderült, hogy egy nagy rakás... Jegyzeteltem, hogy írjak róla egy cifra kis bejegyzést, de sajnos ez kimarad. Mindenki maradjon távol tőle, nincsenek benne normális emberi kapcsolatok, sem emberi érzelmek, a legtöbb szál logikátlan és felesleges, és konkrétan egy szereplő sincs benne rendesen kidolgozva.


Aztán lecsaptam a Sikoltók frissen megjelent második részére, ami ugyan nem tetszett annyira, mint az első, de kellemes olvasmány volt, szóval várom a folytatás. Az Audrey, Wait! a nemrég újrafelfedezett Robin Benway eddig olvasatlan regénye, nagyon aranyos volt ez is. Befejeztem a Hex Hall-t, nem tudom miért váratott ennyit magára, mert minden alkalommal meglepődtem, hogy milyen könnyű olvasni. Az utolsó részre is ez igaz, egy kicsit gyors is volt, én azért tudtam volna húzni még egy picit jobban, de nem baj, mert lesz új sorozat, Izzy-vel a főszerepben, hasonlóan tükröződő borítókkal, szóval nem fogok unatkozni. A Going Vintage kakukktojás, mert még olvasom, de maholnap biztosan befejezem, és talán még írok is róla. Attól függ mennyire lesz tiszta a fejem hozzá, mert most ennyit gépeztem, és köszönöm szépen, bőven elég volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése