2013. március 1., péntek

Februárban olvastam

Február rövid hónap volt, kevesebbet is olvastam ám, mint januárban. Még két novellát is be kellett biggyesztenem a képbe, hogy legalább 4-es sorokat tudjak csinálni, de azért azok annyira nem számítanak. Szóval igen, mindössze 10 könyv...


A Prodigy az időközben megjelent Legenda második része, hát mit mondjak, nem csalódtam a folytatásban! A Dare You To a Pusing the Limits folytatása, hivatalosan csak májusban jelenik meg, és nekem mondjuk annyira nem tetszett, mint az első rész, de azért így is öt csillagos, még ha nem is csillagos ötös. :P A Reece Malcolm List alapból nagyon várós volt, nagyon is tetszett, szóval Amy Spalding landolt azon írók közé, akiknek ha megjelenik új könyvük, az azonnal kell. :) A Perfect Scoundrels pedig nem kérdés, hogy jó volt, óriási Ally Carter-fan lettem az évek során <3


Aztán elolvastam Lauren Olivertől a Requiem-et, plusz kettő short story-t. Hát mit ne mondjak, nagyon szerettem a Deliriumot, sőt még a Pandemonium-ot is, ezért abban bíztam, hogy a harmadik rész csak jó lehet. Hát... annyira nem. :/ Sok volt a szenvedés Hana részéről, még több Lenától, és ez a befejezés egyszerűen vicc. Mármint most akkor hol a befejezés? Érdemes a harmadik rész elolvasni a Hana c. novellát, hogy legalább az ő szálával tisztában legyünk, mert nekem sokáig nem igazán jött össze, hogy ő most mit keres itt. Mondjuk ezt a végére sem értettem meg, de mindegy. Olyan mehh volt. A Fault in Our Stars pedig az egyik legcsodálatosabb John Green volt, amit olvastam. Próbáltam nem megszeretni, és nem együtt nevetni a szereplőkkel, de persze sikerült, úgyhogy utána sírhattam bőven, de számítottam rá, szóval ez így jó volt.


Amennyire tetszett a Shatter Me, az Unravel Me annyira nem. Az összes szimpátiám átpártolt Warner-hez, akármennyire is Adam-nek szeretnék drukkolni, a srác szenvedése már egy kicsit sok volt. De Juliette-ből is már NAGYON elegem volt, az Adam-mel közös jeleneteken legszívesebben a falhoz csapkodtam volna a könyvemet. Aztán volt egy utazós hétvégém, amikor random választottam könyveket, egyik a What's Left Of Me volt, imádtam, várom nagyon a folytatást; a másik pedig a Burn for Burn, ami meg borzasztóan szörnyű volt, de legalább gyorsan el lehetett olvasni. És nem, nem vagyok kíváncsi a folytatásra. A Blaze pedig egy könnyű kis kikapcsolódás volt a végére, a képregények és szuperhősök korában :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése