2013. március 1., péntek

Márciusi várós

A Things I Can't Forget a Hundred Oaks sorozat 3. része, miután mind a Catching Jordan-t, mind a Stealing Parker-t szerettem, ehhez a részhez is nagy reményeket fűzök. Lindsey Leavitt-tel már bepillantást nyerhettem Sean Griswold fejébe közel két évvel ezelőtt, egyértelmű, hogy a Going Vintage-t is el fogom olvasni, főleg hogy ez volt a Contemps oldal utolsó ajánlása, mielőtt megszűnt volna (szipp). A Revenge... egy Elizabeth Eulberg regény. Ok, a borító nem egy nagy szám, de megismétlem: Ez. Egy. Elizabeth. Eulberg. Regény. A Dear Cassie pedig, bár a goodreads valamiért nem annak jelöli, de bizony van köze a Pretty Amy-hez, és ez nekem elég.


A Deep Betrayal az a Lies Beneath folytatása, ettől még nem biztos, hogy lesz is időm elolvasni. A Requiem-et már olvastam, de elvileg ötödikén jelenik meg, Raven short story-jával együtt, és az még érdekel. A Clockwork Princess azért van itt, hogy egyszer és mindenkorra letudjam ezt a sorozatot, pedig már eléggé ki vagyok ábrándulva Cassandra Clare-ből. Az Impostor pedig a tavaly ugyanilyenkor magyarul is megjelent Slide folytatása (nem nézek magyar híreket, ebből is világpremier lesz?)


Múlt hónapban pedig ígértem egy +1-et, tadamm:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése