2009. december 23., szerda

December 24.

Kicsit későn jutottam el idáig, de most végre elkezdem átmazsolázni a karácsonyi műsort. Én egyelőre ezeket a filmeket néztem ki szentestére (ami részemről tényleg csak este kezdődik, mivel 2-ig dolgozom, és utána még haza kell szerencsétlenkednem magam vidékre). Sok az ütközés, de hát ez minden karácsonykor előfordul... Egyébként lenne még egy csomó minden, amit kiemelnék, de csak kevés tévéadóm van, és inkább azokat követem figyelemmel.


10:10 (RtlKlub) A muzsika hangja: Nincs is jobb program délelőttre, mint ez a kedves kis musical, Julie Andrews főszereplésével. Kár, hogy nekem ez most idén kimarad, de mivel megvan a polcomon is, nem kell karácsonyig várnom, ha meg szeretném nézni.


13:35 (Filmmúzeum) A kölcsönkért kastély: Ez egy igazán bohókás kis magyar film, abból az igazán jó fajtából. Manapság már sajnos nincsenek ilyenek.


14:20 (Viasat3) Végtelen történet: Kiskorom egyik nagy kedvence volt, ha tehetném, nosztalgiáznék egyet alatta.


17:35 (M1) Sabrina: Nem láttam még ezt a filmet, de engem már az is meggyőzőtt, hogy közel két órán keresztül csodálhatom Audrey Hepburn őzikeszemeit.


20:00 (M1) Én, Pán Péter: Az egyik legszebb film a földkerekségen, éppen ezért mindenkinek nagyon tudom ajánlani.


20:05 (Duna) Emma: A legeslegjobb feldolgozása Jane Austen Emmájának, főszerepben Kate Beckinsale-el.


21:00 (AXN) Édesek és mostohák: Egy nagyon kedves kis film, ahol egyszerre lehet szeretni Julia Roberts-et és Susan Sarandont.


21:15 (Tv2) Híd Terabithia földjére: Ugyanazt tudom rá mondani, mint az Én, Pán Péterre, ez is egy igazán megható kis film. Szerintem én holnap este ezt fogom újranézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése