2009. december 23., szerda

December 25.


Sajnos úgy tűnik, hogy több napra nem fogok ilyet írni, mert még nekem sem sikerült jó programot kiválasztani. De hát ilyenkor családozni kell, nem a tévé előtt ülni. Még akkor is, ha egész évben nem adnak le annyi jó filmet, mint ilyenkor karácsonykor. A mai nap pedig tényleg egészen jó, elég csak a felhozatalt megnézni... és még én is annyi mindent kihagytam a lenti listából.


10:25 (RtlKlub) Kisasszonyok: A könyv verziót ugyan jobban szerettem, de azért is a film is nézhetős.


15:35 (Rtlklub) Kutyák és macskák: Gagyi kis film, de emiatt akartam Mr Csingilingnek hívni a macskámat :D Különben sem találtam jobbat délutánra.


17:25 (M1) Római vakáció: Megintcsak Audrey Hepburn és azok az őzikeszemek... Mást nem is tudok mondani :)


19:00 (RtlKlub) Polar Expressz: A kedvenc karácsonyi filmem, emiatt szerettem meg Josh Grobant, és ettől a filmtől aztán menthetetlenül karácsonyi hangulata lesz az embernek.


19:05 (Tv2) Madagaszkarácsony: Nem annyira szeretem az ilyen karácsonyi kis specialokat, de a Madagaszkár pingvineit szeretem, szóval ez már csak miattuk is kihagyhatatlan program lesz.


21:05 (M1) Álom luxuskivitelben: Ez a kedvencem Audrey Hepburn-től, de valószínűleg idén ki fogom hagyni, mert már lehet hogy kezdi fárasztani a barátomat (azt hiszem tavaly is pont az ünnepekkor néztem ugyanezt).


21:10 (Tv2) Dreamgirls: Már mikor megjelent is kíváncsi voltam erre a filmre, de azóta is várat magára. Talán most.


22:55 (Viasat3) Aludj csak, én álmodom: Talán ez a kedvenc Sandra Bullock-filmem, de már sokszor láttam, szóval biztosan nem maradok fent miatta.


23:05 (TCM) Viktor/Viktória: A Cartoon Network programja után a TCM-en általában mindig akad valami jó, most ez az aranyosnak tűnő film, Julie Andrews szereplésével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése