2009. december 6., vasárnap

Sense and Sensibility and Sea Monsters

Ugye írtam már korábban a Büszkeség és balítélet meg a zombik című remekműről a blogon, és csak úgy puszta kíváncsiságból rákerestem, hogy mások mit gondolnak a könyvről. Mert azért ez mégiscsak egy klasszikus elbutítása és szerintem valamilyen szinten a tönkretétele is. Erre főként olyan véleményeket találtam, mely szerint kevés benne a zombi, meg nem gondolták volna, hogy úristen ez Jane Austen stílusában van írva, mennyire unalmas. És én még amiatt panaszkodtam, hogy nem eléggé Austen-es a stílusa. Hát ízlések és pofonok. Azért szerintem ha valamire rá van írva, hogy Jane Austen, attól nem egy pörgős fantasyt kellene várni.


Na de amit meg akartam osztani, az a következő könyv trailere (mert van neki ilyen is), vagyis ami most jön, az az Értelem és érzelem és tengeri szörnyek:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése