2009. december 27., vasárnap

A hercegnő és a béka

Már annyira vágytam erre a filmre, kicsit csodálkozom is, hogy sikerült vasárnapig kibírnom a megnézésével, és nem szenteste vetettem be magam a moziba, családi programozás helyett. Mert szerintem én még arra is képes lettem volna, a fél napom amúgy is munkával, majd utazással telt, egy kis mozizás még lazán belefért volna.


Szóval amennyire vártam ezt a filmet, körülbelül annyira tetszett is. Ha nem jobban. Isteni volt. Mondjuk nekem egy icipicit hiányzott, hogy emberek legyenek, mert nekem egy hercegnős moziba főként hercegnők kellenek, de azért a békás részek is aranyosak voltak. Főként ez a része a történetnek lett oltári aranyos. Hogy nem békából lett herceg, hanem pincérlányból béka, és végül hercegnő. Annyira kellemes volt végigülni ezt a filmet, a Disney bevezethetné, hogy minden karácsonyra kapunk egy hercegnőt (legközelebb Rapunzelt), és nem csak ilyen sokadik részeket, meg a Szépség karácsonyát és társait. Mert erre szerintem van igény. Legalábbis a mozi előtti negyedórás sorbanállás nekem ezt sugallta.


A kedvencem egyébként Ray(mond) volt, a szentjánosbogár. De Louis is nagyon nagy volt, meg ami szerintem száz százalékig a magyar szinkron érdeme, az Charlotte karaktere volt. Vagyis biztos eredetiben sem volt rossz, na de a magyar hangját annyira eltalálták ennek a tündéri hercegvadász leányzónak, hogy abszolút a kedvencem lett a lány. Annak ellenére, hogy egyébként nem is szerepelt valami sokat. Egyszóval tényleg annyira jó volt, hogy még ilyet, sokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése