2010. szeptember 18., szombat

A varázslótanonc (The Sorcerer's Apprentice)

Ma mindenféle előzetes megfontolás nélkül úgy döntöttem, hogy mozizok egyet jó olcsón, így sikerült beülnöm a Varázslótanoncra. Sok választásom nem volt, mert mostanában egyáltalán nem néztem filmeket, tehát ezen kívül egyedül a zöld ogre sokadik részét, meg a sokmérföldes szerelmi történetet ismertem a kínálatból, szóval gondoltam legyen akkor a varázslós.


Szerencsére tudtam, hogy ez mese, ezért nem vártam tőle sokat. Ami jobb is, mert az enyhén hajléktalan kinézetű Cage kicsit kiábrándító volt. Meg a sok logikátlanság, ami a filmben volt. Már alapból az, hogy értem én, hogy a kissrácnak tanulnia kell, mert meg van jósolva, hogy majd legyőzi a rosszat, de kéremszépen, ha éppen veszélyben vagyunk, akkor Balthazárnak nem csak állnia kell és nézni, közben meg azt kiabálni, hogy ürítsd ki az elméd, hanem mondjuk aktívan lehetne segíteni. Meg hasonlók.


A történet amúgy ez lenne: Dave Stutler egy átlagos főiskolás srác, aki épp fizikavizsgájára készül, és szeretne randit kérni álmai nőjétől, Beckytől. Balthazar Blake pedig egy igazi varázslómester, aki a mai, modern Manhattanben tengeti napjait, és próbálja megvédeni a várost ősi ellenfelétől, Maxim Horvath-tól. Balthazar nem boldogul egyedül, így felfogadja tanoncának Dave-et, akiben rejtett mágikus képességeket vél felfedezni. Sajnos ezek az erők túl mélyen lappanganak Dave-ben, aki bár keményen próbálkozik, csak nehezen tudja elsajátítani Blake összetett varázsművészetét. A mágus és segédje azonban keményen dolgoznak azon, hogy visszaszorítsák a sötétség erőit. Az ifjú Stutlernek most minden bátorságára szüksége lesz, hogy túlélje a kiképzést, megmentse a várost, és még a kiszemelt lány szívét is meghódítsa, hogy végül joggal nevezhesse magát igazi varázslótanoncnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése