2010. szeptember 20., hétfő

Lucy Knisley: French Milk

Úgy került hozzám ez a könyv, hogy egy barátnőm barátnője vette, rajtam keresztül. Én meg amint megérkezett, és mégmielőtt továbbadtam volna, gyorsan végigolvastam. Utóbbi nem tartott sokáig, tekintve hogy a könyv tulajdonképpen rajzok és fényképek gyűjteménye rövid beszámolókkal és anekdotákkal, amit Lucy hathetes párizsi tartózkodása alatt készített.


Pár oldal nagyon aranyosra sikeredett, de nagyobb része sajnos teljesen átlagos, történet pedig abszolút nulla. Lehet hogy velem van baj, de engem nem érdekel, hogy befizetik a csajt egy hathetes utazásra a szülei, előtte még új fényképezőgépet is kap, közben meg hallgathatjuk, hogy mennyire nincs pénze és mennyire hiányzik a barátja. Wtf. Ha nincs pénze, hogy utazik el hat hétre? Ráadásul minden második oldalon az van, hogy mi mindent evett és mi mindent vett. Akkor meg ne aggódjon annyit a pénz miatt!


Ha még túl is lépünk azon, hogy a történet egy nagy nulla, akkor sajnos ugyanezt tudom elmondani a megvalósításról is. Van néhány nagyon vicces, jól rajzoló ismerősöm, tele remek ötletekkel. Ha bármelyikőjüket befizetné valaki egy hathetes pénzköltős utazásra, majd hasonlóan megörökítenék az élményeiket, akkor biztosan valami sokkal jobbat hoznának létre. Teljesen úgy érzem, hogy maga a könyv is csak azért jelenhetett meg, mert a csajnak, vagy a szüleinek sok pénze van. Mert ez a "rossz kedvünk van rajzoljunk manátuszokat" valahogy nem volt olyan megnyerő...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése