2010. szeptember 18., szombat

Camp Rock 2 - The Final Jam

Nem akartam külön írni erről a filmről, annak ellenére, hogy már vagy egy hónapja be vagyok sózva, hogy mikor látom már. Főleg hogy már rég megnéztem volna, csak hát kisebb internet-problémáim vannak, konkrétan még most is a szomszédtól lopom, ezért nem volt lehetőségem rá. De hála a Disney Channelnek, meg annak, hogy napi háromszor adják, ma már másodjára nézem/hallgatom. Inkább utóbbi, mert a film maga nem volt olyan nagy szám, de a zenéit szeretem. Meg azt is, hogy be lehet állítani, hogy angolul vagy magyarul akarom-e nézni, és most mindkét nyelven megtapasztalhatom az élményt.


A film egyébként nekem nem igazán tetszett. Túl sok volt benne Demi Lovato, ha meg nem ő, akkor a Jonas. És az igazat megvallva engem sokkal jobban érdekelt volna minden más, mondjuk egy kidolgozottabb Tess-szál, vagy kicsit több szerep az első részben megismert táborozóknak. És mindezt sajnos nem kaptuk meg. Mondjuk engem nem zavarna annyira Demi Lovato sem, mert egyébként nagyon aranyos és nagyon szeretem, de valami más is kellett volna ebbe a filmbe... mondjuk történet?


Mert a lényeg körülbelül annyi, hogy veszélybe került a rocktábor, a szomszédos sztártábor miatt, és Mitchie-éknek harcolniuk kell a fennmaradásért. Ami pozitív volt, hogy majdnem az összes zenét imádtam, kivéve a két sztártáborosat, amik túlságosan is műszagúak voltak. Viszont azt sajnáltam, hogy a táncok most agyon lettek koreografálva, valahogy minden természetességüket elveszítették, és semmivel sem lett tőle jobb a film.


Na jó, és mindezt most úgy írtam, hogy minden negatívuma ellenére, én imádom a Rocktábort, az első és a második részével együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése