2010. május 18., kedd

Kim Harrison: White Witch, Black Curse

Ha kicsit hamarabb írok, akkor most mondhatnám, hogy végre beértem a sorozatot. Egy darabig talán így is volt, ugyanis ezt a részt már hetekkel ezelőtt elolvastam, de azóta már megjelent a következő, a 8. rész is. Aztán azután minimum egy évig rághatom a körmöm, mert körülbelül évente egy kötet szokott megjelenni. Mondjuk kíváncsi vagyok, hogy meddig fog menni a sorozat. Én azért remélem, hogy még sokáig, de azért abban is bízom, hogy nem ebbe az irányba. Mert ez a démonosdi nekem egyre kevésbé tetszik.


A mostani részben is meglehetősen sok minden történt, de mivel átlag 500-oldalas kötetekről beszélünk, ez azért nem is csoda. Egyrészt Rachelék még mindig nem tudtak megnyugodni Kisten halála miatt, szóval a dolgok kiderítése még mindig folyamatban, elsősorban Ford segítségével. Aztán feltűnik egy szellem, aki még Rachel múltjából kísért, és aki gyakorlatilag az elmúlt egy évben végig a templomban bújkált - vagy éppen próbálta magára felhívni a figyelmet. A Marshall-szál el lett ásva, ennek tulajdonképpen én örülök. Mert Marshall nem Kisten, de Pierce sem az, szóval remélem azt is hanyagolják majd a továbbiakban. Ja, meg ami a fő probléma, hogy feltűnt egy kicsit sem veszélytelen banshee, aki kellemesen elintézte kedvenc ketchupimádó szereplőnket, Glennt.


Amit sajnáltam, hogy kevés volt Trent, ami meg volt, azt is minek? Csak hogy menjen tovább a démonok miatti depresszió és problémázás? Hát kösz, ebből nem kértem. Főleg nem Trenttől. Jenks miatt én egyre jobban aggódom, remélem Rachel talál valami ellenszert, mert egyre jobban aggaszt, hogy kötetek óta másról sincs szó, csak hogy milyen kevés ideig élnek a pixik, és hogy mi van Matalinával és Jenks-szel, meg mi lesz a gyerekekkel.


Az amúgy egész vicces volt, hogy az előző rész után elgondolkoztam azon, hogy vajon látjuk-e majd Robbie-t, erre most kaptunk belőle bőven. Azt mondjuk még nem sikerült eldöntenem, hogy ez most jó volt-e, vagy sem. Szegény srácot valahogy nem tudtam hova tenni, de lehet hogy ez Rachel hibája is. Nem sokat foglalkozik a családjával, de hát nem is nagyon van rá ideje, ennyi megoldandó problémával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése