2009. október 22., csütörtök

Tévé és mozi előzetes


Nem vagyok tévénéző, de ha ti igen, akkor két filmet is tudok ajánlani, amiket érdemes megnézni. Természetesen mindkettő illik a blog címéhez, tehát abszolút lányos dolgokról van szó. Egyrészt október 23-án az RtlKlub-on 12:40től lesz a Los Angeles-i tündérmese (Cinderella Story), főszerepben Hilary Duffal és Chad Michael Murray-vel. Másrészt pedig oktróber 31-én standol a Disney Channel műsorán a Wizards of Waverly Place: The movie (itt írtam róla), először 12:30kor, majd 19:00-tól, és a napokban többször is megismétlik még.



Mozikban is csomó remek film megy mostanában, egyrészt ma startolt a Rémségek cirkusza, amit az ugyanazon című könyvből adaptáltak. Mivel a könyvsorozat nekem elég nagy kedvencem, egyelőre nem merek nagy reményeket fűzni a filmhez (nem is tűnik túlságosan jónak), de mint egykori DS-rajongó, egész biztosan meg fogom nézni.



Jövő héten (október 29-én) is lesz egy olyan film, amire mindenképpen kíváncsi lennék, ez pedig Az időutazó felesége. Nagyon jónak tűnik, de egyelőre addig várnék a megtekintésével, amíg el nem olvastam az eredetijét, az Audrey Niffenegger által írt regényt. Sajnos ez nem tudom mikor fog megtörténni, mert egyelőre még vár rám 3 kölcsönkönyv és 8 könyvtári könyv, amikkel azért érdemes lenne hamarabb végeznem.



November 12-én egy olyan film lesz, amiről már volt szerencsém írni, mégpedig a Tiszta napfény (írás itt), egy héttel később, november 19-én pedig startol a tinikedvenc, az Alkonyat következő része. Szerintem elég gáz, hogy Alkonyat - Újhold lesz magának a filmnek a címe, de hát ők tudják. Gondolom kellett nekik valami, amivel kapcsolhatják az előző részhez, és ez még mindig jobb, mint az Alkonyat 2 lenne. Nem vagyok nagy rajongó, a könyveket azonban már egy éve olvastam, és most úgy gondolom, hogy nekem filmen is muszáj lesz látnom Bella szenvedéseit.



Egyelőre ennyi filmet néztem ki magamnak az elkövetkező egy hónapra, pedig nem vagyok túlságosan nagy moziba járós. Hát majd meglássuk. Az azonban egészen biztos, hogy hamarosan beszámolok egy mozis élményemről, ugyanis a héten tervezem megnézni az Up (Fel) című animációs filmet, amit már alig várok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése