2009. november 9., hétfő

Csiribí-csiribá (Twitches)

Amit tudtam a filmről az annyi, hogy csilivili, hercegnős, boszorkányos... ez alapján a három dolog alapján egy olyan filmet vártam, ami nekem tetszene, ám most ez valamiért mégsem. Disney channel movie, szóval szerintem már kinőttem belőle. Más esetben ez persze nem szokott ez problémát okozni, de ez a film szerintem olyan szinten nincs kidolgozva, hogy az már fájdalmas.


Leginkább azzal van probléma, hogy nagyon összevissza az egész. Van két lány, akik egyébként ikrek, meg boszorkányok, meg hercegnők, meg egy másik világból jöttek, meg meg kell menteniük a világot a sötétségtől, ja és egyébként ma van a születésnapjuk. És mindezzel meg kell birkózniuk kb 6 óra alatt, ami filmen meg másfél óra. És néhány dolog nagyon logikátlan. Az is igaz, hogy nem az én korosztályomnak készült, tehát mondjuk 10 év körüli gyerekeknek ez biztosan kellemes kikapcsolódást nyújthat halloween este, de azért nekem most muszáj kötözködnöm egy kicsit. Egyébként van második rész is, előfordulhat, hogy csekkolom. Go Twitches, go Twitches :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése