2011. április 25., hétfő

Ne engedj el!

Már kezdtem letenni arról, hogy filmeket is megemlítsek a blogon, mert még annyira sem sikerül írni róluk, mint a könyvekről, de most kénytelen vagyok kivételt tenni. A Ne engedj el! ugyanis az egyik kedvenc könyvemet vette alapjául, ami szintén ezt a címet viseli, csak a felkiáltójel helyett három ponttal a végén... És bár Kazuo Ishiguro regényeinek még csak a felét olvastam el (Árva korunkban, Ne engedj el és Napok romjai/Főkomornyik szabadsága, utóbbi magyarul nem tudom melyik címet viseli), de ezt szerettem legjobban. Egyetemen a The Remains of the Day-ről tanultunk, ami ugyan tetszett, de annyira azért mégsem. De még így is valahogy átböngésztem a könyvtárban, hogy mi van még Kazuo Ishiguro neve alatt, és így találtam rá a Ne engedj el-re, azóta meg már a saját polcomon is fellelhető.


Szóval amióta láttam a trailert, azóta vágytam a filmre is. Gondolkoztam azon is, hogy újra kéne előtte olvasni, de nem jutott rá időm, de majd egyszer sort kell kerítenem rá. A magyar bemutató május 26-án lesz, mindenkinek ajánlom majd megtekintésre, könyv előtt, vagy könyv után, mindegy. A történetről azért nem írok semmit, mert nem tudnék úgy írni róla, ahogy szeretnék, és a trailer szerintem mindent elmond.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése