2011. január 27., csütörtök

Kim Harrison: Early to Death, Early to Rise

Na ahogy ígértem, itt a Madison Avery sorozat második része. Madison-ról mostanra már kiderült, hogy ő a következő sötét időőrző (dark timekeeper), annak ellenére, hogy halott, és inkább hisz a választás lehetőségében, mint a sorsban. Ugyanis ezek egyike sem jellemző a fekete időőrökre, de ez van. Elvileg neki kellene elrendelnie, hogy megöljék azokat a leendő gonosztevőket, akik csak rosszat hoznának a világra, de Madison inkább a saját nézeteire hallgat. Mert miért kéne valakit megölni egy olyan bűnért, amit el sem követett, amikor még meg is gondolhatja magát?


Ebben pedig segítségére lesz Barnabas, akit az előző részben nagyon elhanyagoltunk, de most állandó társként volt jelen Madison mellett; aztán ott van Nakita, akiből Madison véletlenül egy érző(bb) lényt csinált, és most próbál beilleszkedni az emberek közé; ott van Josh, akit a múltkori résszel ellentétben most nagyon elhanyagoltunk; Grace, a kis őrangyalunk. Szóval a csapatot úgy ahogy van imádom, és ezen kívül még megismertük Pault, a világos időőrző növendéket, akit én így elsőre nagyon megszerettem, mert ígéretes karakternek tűnik. És annak ellenére, hogy tényleg nem történt sok ebben az epizódban, én érdekesnek találtam a felmerülő dilemmákat, ki a jó, ki a rossz; sors illetve szabad választás... Gondolom ez a rész még csak a felvezetője volt valami nagyobb dolognak, amire pedig már nem kell sokat várni, áprilisban jön!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése