2011. január 31., hétfő

Eden Maguire: Summer (Beautiful Dead #3)

A négy gyönyörűséges halottunk közül nekem mindig is talán Summer volt a kedvencem, ezért az ő rejtélyére voltam leginkább kíváncsi. Egy kicsit más, mint az előző kettő rész volt, mert az ő halála nem személyes okokból következett be, hanem egy random valaki lövöldözött a plázában, és pont Summert találta el. Vagy mégsem? Darina mindenesetre elég szálon nyomozhat, ott van a tényleges random lövöldöző, aki már több nyilvános helyen is megismételte a mutatványát, és éppen letartóztatás alatt áll. Vagy talán az igazi célpont nem is Summer volt, csak rosszkor volt rossz helyen, és a lövés a közelben levő drogügyletes srácra irányult. Vagy Summer egyik hardcore rajongója vitte kicsit túlzásba a dolgokat. Darina azonban a legtöbb esetben falakba ütközik, de nem árulok el nagy titkot, ha elárulom, hogy az utolsó utáni pillanatban most is mindenre fény derül.


Na akkor most spoileresen a történetről. A Summer-rejtély számomra nem volt akkora meglepetés, mint gondoltam, mert gyakorlatilag amint két szót szólt a gyilkos, már éreztem, hogy ő az. És aztán mennyire hogy igazam lett. Viszont a Logan-dolog engem eléggé ledöbbentett. Egyrészt mert ennek abszolút semmi értelmét nem láttam (mert nincs is!!), másrészt meg tök hülye az indok. Meg akkor belőle miért nem lett szépességes halott? Ott is lett volna megoldandó rejtély, szóval akkor mi alapján szelektálnak? Rohadtul nem értem Huntert sem, mert igazából baromira nincs is semmi értelme a jelenlétének. Meg annak sincs, hogy most akkor Darinának nem is kell megfejtenie a rejtélyt, hogy időt utazzunk? Akkor miért is van az egész nyomozás? Így akármikor vissza lehetett volna menni, nem? Azt pedig már nem akarom még egyszer hangoztatni, hogy mennyire nagyon idegesít Darina, mert borzasztóan. Phoenix-re (mármint a negyedik részre) nem tudom mikor fogok időt keríteni, most valahogy nincs kedvem hozzá, Summert is gyakorlatilag december közepe óta olvasom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése