2011. augusztus 30., kedd

Kelley Armstrong: The Gathering

Irdatlan sok bejegyzéssel le vagyok maradva, mert mostanság úgy tűnik gyorsabban olvasok, mint hogy lenne időm gép elé ülni. Ezért a következő néhány bejegyzést lehet hogy még az átlagosnál is jobban össze fogom csapni.


Ezt pedig méginkább, mert majd csak hétvégén lesz időm írni róla, ha egyszer eljutok odáig...


A tizenhat éves Maya egy átlagos lány egy átlagos kisvárosból. Legalábbis elsőre biztosan ezt lehetne gondolni, de aztán különös dolgok történnek, sokkal különösebbek, mint a Maya derekán található mancs formájú anyajegy. És idővel nemcsak Mayáról derül ki, hogy messze nem átlagos, hanem a a kanadai eldugott kis városkáról is, ami egyrészt még a térképen sincs rajta, másrészt pedig nagyon titkos kísérleteket végeznek városszerte. És talán pont egy ilyen félresikerült kísérlet eredményezte azt, hogy Maya egy évvel ezelőtt elveszítette a legjobb barátnőjét egy véletlen (?) balesetben....


Ez a könyv Kelley Armstrong Sötét Erők trilógiájának a folytatása, de nem is igazán folytatás, hanem gyakorlatilag egy új sorozat, többnyire új szereplőkkel, csak éppen ugyanazzal a háttérvilággal. Ami engem illet, ez a könyv egy kicsit nehezebben nyerte el a tetszésemet, mint az első sorozat, de mire a végére értem, már sokkal jobban szerettem. Imádtam a lassú tempóját, miközben a háttérben egyre több kérdés vetődik fel, és imádtam a környezetet is, amiben játszódik. Maya pedig számomra sokkal érdekesebb karakternek indul, mint Chloe, és biztos vagyok abban, hogy a következő részekben sem fogok majd csalódni. Alig várom már a folytatást, ami sajnos csak jövő áprilisban jelenik majd meg odakint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése