2009. augusztus 26., szerda

Camp Rock - Rocktábor


Valamiért mindig is messziről kerültem ezt a filmet, mert néhány ismerősöm eléggé nyomatja most ezt a Jonas Brothers cuccot, és a Camp Rock-ot én mindig is Jonasékkal azonosítottam. Ők pedig sosem voltak szimpatikusak, és a film után sem lettek sokkal jobban azok. De ez mindegy. Két dolog van, amiért mégis megnéztem, az egyik Demi Lovato, aki a jelenleg kedvenc sorozatomban, a Sonny with a Chance-ban szerepel (ajánló majd később), és itt sem csalódtam benne. A másik pedig Meaghan Jette Martin, aki másik friss kedvencemben, a 10 dolog amit utálok benned sorozatverziójában szerepel, mint Bianca Stratford (szintén lesz majd róla szó a blogon).



Tehát megnéztem, és nem bántam meg. És már előre várom, hogy mit hoznak ki a második részből. A történet itt sem bonyolult. Van ez a zenei tábor, ahová Mitchie nagyon el szeretne jutni, és sikerül is neki, csak épp mint a szakács lánya. A problémák ott kezdődnek, hogy ezt letagadja, és egy kellemes kis történetet kerekít a híres édesanyjáról, ami persze cseppet sem igaz.



Igazából ez a tábor-dolog eléggé hajaz a Hilary Duff-féle Raise Your Voice-ra (sajnos magyar címekben nem vagyok otthon, de most megnéztem, hogy a "fantasztikus" Sztár születik címen fut). Szóval nevezhetjük ezt egy afféle új Raise Your Voice-nak is, csak éppen kevesebb drámával. Tehát egyáltalán nem volt rossz, egyedül a tábort lezáró előadások nem voltak valami fényesek. Mármint lehetett volna sokkal jobbat is kihozni belőle, Mitchie dala például abszolút nulla volt addig, amíg Shane (az egyik Jonas brother) be nem csatlakozott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése