2009. augusztus 27., csütörtök

Sonny With A Chance 13. rész



Nem terveztem, hogy bármelyik sorozatnak is kiemelném 1-1 részét, de most egyszerűen muszáj, mert ez a rész valami fergeteges volt. Vendégszereplőnk: Selena Gomez.



Én még csak nemrég óta ismerem őket, de itt olyan szövegek voltak egész rész alatt, hogy csak na. Szóval meglehetősen sok volt az utalgatás így mindenfélére, nem is biztos, hogy sikerült-e észrevennem mindent, de még így is nagyon élveztem. Amit például tudok, hogy Selena és Demi nemcsak a tévé képernyője előtt barátok (mint a Princess Protection Program-ban); Selena sorozata a Wizards of Waverly Place (blogban majd később), amelyben egy varázslót játszik; Demi pedig szerepel a Camp Rock-ban (bejegyzés itt).



Magának a résznek a története tulajdonképpen annyi, hogy Chad szeretné leforgatni élete nagy filmjét, melyet írt, rendezett és melynek főszerepét játssza Chad Dylan Cooper, ki más? :D Tehát a stúdió az úgy konkrétan tele van ál-Townikkal, ál-Gradykkel és ál-Nicókkal, Sonny meg persze fel van háborodva ezen az egészen. Mert ki az aki jobban el tudná játszani magukat, ha nem ők maguk? És körülbelül ekkor tűnik fel a színen Selena Gomez, aki Sonny Munroe-t fogja játszani Chad filmjében.



És akkor most jöjjenek a poén dolgok. Akkora szövegek vannak benne, de ezt már mondtam. Szóval Selena próbál Sonny közelében lenni, hogy megismerje Sonny-t, és ezzel minél jobban el tudja majd játszani. Közben pedig mind Sonnynak, mind Chadnek mondogatja, hogy ők valójában nagyon is kedvelik egymást, mire Sonny kifakad: mi vagy te, párkapcsolat-varázsló? És később még be is öltözik varázslónak, mondván hogy most éppen Selena Gomeznek öltözött. 



Majd mikor Selena megelégeli őket, és elmegy, Sonny a következőket mondja: "Kedvesnek tűnik. Fel kell majd hívnom." Mire Chad: "Miért, talán majd legjobb barátnők lesztek Selena Gomezzel?" Mire Sonny: "Megeshet!" És ez akkora jó, főleg hogy ugye tényleg azok :D A végén pedig a Camp Hip Hop Selena Gomezzel, mikor ugye Demi filmje a Camp Rock :D



Szerintem oltári nagy, hogy csináltak egy ilyen részt, abszolút felüdülés volt. Mondjuk én minden rész után nagyon vigyorgok, mert ez egy nagyon jól megcsinált, ötletes és vicces sorozat, de ez a mostani különösen jó volt. Egyébként biztos vannak még olyan dolgok, amiket nem vettem még észre, de mint mondtam, nem vagyok annyira tájékozott az életükben/munkájukban, egyszerűen csak a sorozataik nagyon jók, és ezért néztem meg mostanság a filmjeiket is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése