2009. augusztus 26., szerda

Cserebere szerencse (Just My Luck)


Úgy látszik még mindig nem sikerült hozzászoknom az itteni blogoláshoz, mert már megint másodjára írom újra a bejegyzést... Nem hiszem el, hogy nem lehet beépíteni egy automatikus mentés funkciót, vagy valami hasonlót. Vagy csak én vagyok túlságosan láma. Na de térjünk a filmre.



Most amolyan hiánypótló időszakom van, mert rájöttem, hogy nagyon sok olyan film van, amiket nem láttam a régi, illetve új kedvenceimtől. Kedvencek alatt többek között a következőket értem: Sandra Bullock, Demi Lovato, Selena Gomez, Emma Roberts, Scarlett Johansson, Amanda Bynes, Hilary Duff, Lindsay Lohan stb. Most az utolsótól néztem meg egy filmet, és csodálkozom, hogy a Just My Luck mindeddig kimaradt. Pedig nem egy új film, 2006-os. Na de fogjuk az egyetem miatti időhiányra.



A történet igencsak egyszerű, ámde nagyon is szórakoztató. Adott egy überszerencsés lány, Ashley, akit Lindsay Lohan alakít; illetve egy überszerencsétlen srác, Jake, azaz Chris Pine. Őt sem láttam még soha ezelőtt, de ez valószínűleg annak tudható be, hogy én valamiért mindig a női színészeket jegyzem meg. Tehát, mint az várható, Ashley és Jake találkoznak, és talán a sors keze játszik közre, de a szerencséjük megfordul. Így Ashley lesz a szerencsétlen, Jake pedig a szerencsés. És bár Ashley viszonylag hamar rájön, hogy hogyan lehetne ezt az egészet visszafordítani, sajnos fogalma sincs, hogy ki lehetett a rejtélyes srác, aki elvette a szerencséjét.

1 megjegyzés: