2011. március 3., csütörtök

Maggie Stiefvater: Shiver - Borzongás

A hideg – Grace évek óta figyelte a házuk mögötti erdőben élő farkasokat. Egy sárga szemű farkas – az ő farkasa – visszanéz rá. Nagyon ismerős, de nem tudja, miért. 
A forróság – Sam két életet élt. Farkasként néma társa a lánynak, akit szeret. Aztán egy rövid ideig minden évben emberként, aki nem meri megszólítani Grace-t… Egészen mostanáig. 
A borzongás – Grace és Sam számára a szerelem mindig távoli volt. De amikor már kimondták, nem takargathatták tovább. Samnek küzdenie kell, hogy ember maradjon – és Grace harcol, hogy megtartsa a fiút – még ha ez a múlt sebeit, a jelen törékenységét és a képtelen jövőt jelenti is…


A Westendből könyvsiker-kölcsönöztem, pont miután elhatároztam, hogy egy darabig nem veszek ki onnan semmit. Mert már így is hat könyv van, amit egy éve várok, és most február-márciusban jelent meg, és azokra is időt szeretnék szakítani... Erre most beleszerelmesedtem a Shiver-be, nemsokára olvasom a Linger-t, és aztán várhatom a Forever megjelenését. Nem értem, hogy mindezidáig miért nem olvastam el a Shiver-t, mert már a 2010-es kívánságlistámon is rajta volt, de legalább mostanra eljött ennek is az ideje. És hát örülök, hogy ez is megvolt, és még csak csalódnom sem sikerült, sőt. Pedig elég sok negatív kritikát olvastam róla, például hogy ez egy Twilight - Jacob version, szerencsére nem éreztem ezt. Ok, megmagyarázhatatlan vonzalom, meg minden, de míg én a Twilight-tal csak szenvedtem, ezen seperc alatt végigszáguldottam, annyira szerettem. Köszönet a barátnőmnek, akivel együtt szoktam szenvedni, hogy mit olvassunk legközelebb, mert az ő felsorolásában volt benne a Shiver, és végülis emiatt jutott az eszembe, hogy elővegyem. Én cserébe Unearthly-t ajánlottam, remélem fog tetszeni! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése