2011. július 2., szombat

Júliusi várólista

Mondtam, hogy a július sokkal várósabb hónap, mint a június volt, gyakorlatilag alig bírtam 8ra csökkenteni a listámat. Tényleg:)


Először is a felső sorban csak folytatások vannak, első helyen a Fins második része <3 Tera Lynn Childs-ot tavaly augusztusban fedeztem fel magamnak, azóta várom a Fins folytatását. Azóta persze csekkoltam az istenes sorozatát, meg felvettem várólistára a szeptemberben megjelenő Medusa Girls első részét is. Van még két idei chick-lit sorozata is, de ahhoz még nem volt túl sok kedvem, hogy megpróbáljam. Nehogy elmúljon a varázs, vagy valami.


Aztán ott van Meg Cabot-tól az Insatiable második része, az Overbite. Az első részben pozitívan csalódtam, ezért van második helyen a folytatás. A Forever is a listán, mert bár a Shiver-t szerettem, a Lingert meg kevésbé, attól még kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a befejezés. A Wolfsbane meg azért van ott, mert időnként megfeledkezem arról, hogy mi nem tetszett, és most valahogy van kedvem elolvasni a második részét is a Nighshade-nek. Lehet hogy nem fogom, de azért most itt van a listán.



A második sor első kettője nem volt kérdéses, mert júliusra is akadt két Contemps megjelenés, a Small Town Sinners az egész Contemps-mezőnyben a legszebb borítóval ékeskedik, és gyakorlatilag amióta felfedeztem magamnak az oldalt, azóta ennek a könyvnek a megjelenését várom. Amúgy is nagyon le vagyok most maradva a Contemps-szel, szóval lassan olvasni kellene azokat is...


A Ripple furcsán került fel a wishlistemre, mert az úgy volt, hogy én a Forgive My Fins óta áhítozom valami sellős olvasmányra, és már jó előre kinéztem magamnak a Lost Voices (by Sarah Porter) című könyvet, ami szintén ebben a hónapban jelenik meg, és úgy volt, hogy rajta lesz ezen a várólistán is. Aztán megláttam a Ripple borítóját, meg a történetét, meg hogy szirénes, és Mandy Hubbard-dal amúgy is szemeztem már a Prada és Prejudice miatt, és valahogy az egész sokkal jobbnak tűnik, mint a Lost Voices, úgyhogy ezért van ez itt.


Cyn Balog-tól pedig szintén ezer éve szeretnék olvasni valamit, a Starstruck pedig határozottan nem tűnik rossznak, hogy végre valamit megkaparintsak tőle. Aztán majd meglátjuk :)


 


Aztán még néhány szót azokról a könyvekről, amik a hónapban jelennek meg, de lecsúsztak a 8ról. Szóval ott van Sarah Porter-től a Lost Voices, ami habos-babos hableányos, én meg szeretnék ilyesmiket olvasni, szóval előfordulhat, hogy még csekkolom.


Aztán elolvasam Carrie Harris-től a Bad Taste in Boys fülszövegét, és kb szakadtam. A zombiirodalom is vonz egy picit, csak kevés az olyan, ami tényleg tetszik is. Na ez konkrétan az, hogy az edző szteroidokat ad a csapatnak, amitől mindenki húsevő zombivá válik, a főszereplő csaj pedig komolyan kezd aggódni az épségéért.


Jelenik még meg egy Jennifer Echols kötet is, Love Story címmel, és gondoltam, hogy azt is kellene csekkolni, főleg így a Going Too Far után. Meg az újdonságok között szerepel egy Lauren Barnholdt kötet is (Sometimes It Happens), és tőle is szeretnék majd egyszer olvasni valamit... Hát ennyi :) Jó lenne, ha nyáron több időm lenne olvasni, mert sosincs annyi időm, hogy mindenre sort kerítsek amit elterveztem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése