2011. június 1., szerda

Júniusi "várós"

Most úgy alakult, hogy ugyan összeollóztam 8 könyvet, nehogy kimaradjon a június, de igazából egyik megjelenés sem életbevágóan fontos nekem.



A felső sorban az első kettő az Contemps, Lisa Schroeder egyik verses regényével már találkoztam korábban, a contemps miatt valószínűleg sort kerítek a következőre. A Sharks & Boys annyira gagyi címmel és borítóval van megáldva, a történet meg gyakorlatilag egy Trapped, csak tengeren és más problémákkal. Szóval most ez annyira nem hoz lázba.


A második kettő azért van egymás mellett, mert annyira hasonlóra sikeredett a borítójuk. Amúgy csak az Hourglass volt a várólistámon, ami egyébként egy újabb sorozat első része, nagyon megragadó fülszöveggel, és tetszetős borítóval.


A Hereafter is sorozat lesz, hallottam már róla jót-rosszat, mindenesetre megpróbálom, aztán majd lesz amilyen lesz. Sok reményt mondjuk nem fűzök hozzá :D A Ten Things We Did (and Probably Shouldn't Have) már a címe miatt is tetszik, meg ez néz ki a hónap feelgood könyvének, strandra jó lesz.


A Summer's Crossing egy Iron Fey sztori, ami remélhetőleg hosszabb lesz, mint a Winter's Passage volt. Nagyon szeretem ezt a világot, meg Puck-ot is, a borítót meg egyenesen imádom, szóval ez biztosan jó lesz. Az Uncommon Criminals (Heist Society #2) meg kakukktojás, mert még az első részt sem olvastam el, de ez egyfajta figyelmeztetés magamnak, hogy most már nagyon ideje lenne... Meg inkább ezt teszem ki, mint mondjuk egy Dead Rules-t, vagy bármelyik másik júniusban megjelenő könyvet. Mert igazából alig van olyan, amit tényleg várnék most. Megnyugtatásként, a július SOKKAL jobb lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése