2009. szeptember 15., kedd

Disney Channel


Nem nagyon szoktam tévét nézni, és általában csak utólag szoktam észrevenni, hogy valami jóról lemaradtam. Például nemrég volt a film+-on az Elátkozott Ella Anne Hathaway-el a főszerepben, és eszembe jutott, hogy milyen régen is láttam azt a filmet, és mennyire imádtam. Ezért szólok, hogy akik esetleg lemaradtak, nem kell bánkódniuk, mert most vasárnap (szeptember 20.) megint lesz a Film+ műsorán 17:45től. Ha valaki esetleg még nem látta, feltétlenül pótolja a lemaradást!



Aztán most csütörtökön 21:25-től lesz a Tv2-n az Egy bébiszitter naplója Scarlett Johanssonnal, ami szintén egy aranyos film. Sajnos Scarlett ebben a filmben túlságosan is átlagos, arról nem is beszélve, hogy a könyvváltozata mennyire sokkal jobb ennek a filmnek, de azért még tudom ajánlani. Nekem legalábbis nagyon tetszett, és ha esetleg nektek is, akkor a könyvet is érdemes elolvasni, ugyanis Emma McLaughlin és Nicola Kraus személyes élményeikből merítkeztek a könyv megírásakor - persze bárminemű hasonlóság a valósággal pusztán a véletlen műve :)



A harmadik dolog, amit szeretnék még itt megosztani, az egy rövidke cikk lenne a múlt csütörtöki Metropolból: Szeptember 19-től hazánkban is elindul a Disney csatorna, mely két megkülönböztetett korcsoportot céloz majd meg: a 2-5 éveseket, illetve a 6-14 éveseket és a szüleiket. A csatorna a műsorát az élő szereplős Hannah Montana sorozattal indítja, de műsorra kerül a Phineas és Ferb, illetve a JONAS, a többszörös platinalemezes Jonas Brothers szereplésével. Később olyan filmeket is sugároznak majd, mint a Rocktábor, vagy a High School Musical. Az óvodások számára naponta a Playhouse Disney műsorblokk is bemutatásra kerül majd szórakoztató és tanító-nevelő műsorokkal, mint a Miki egér játszótere és a Manny mester.



Hát erre nem sokat lehet mondani, mert a Jetixen eddig is körülbelül ez volt, és szerintem Disney Channel ide vagy oda, nem sokat fog változni, de ami lényeg: szombaton 17:30tól és vasárnap reggel 8-tól a Jetix műsorán a Hercegnő védelmi program (azaz az általam sokat emlegetett Princess Protection Program). A blogról az ajánló sajnos lemaradt, mert később született a blog, mint ahogy a filmet megnéztem volna, de attól még remélem, hogy aki még nem látta, szombaton vagy vasárnap reggel a tévé képernyője előtt fog gubbasztani. Azt hiszem elég csak két nevet említenem: Selena Gomez és Demi Lovato.



 



A fentieket különösebb tévéműsor böngészés nélkül írtam, sajnos lehet hogy még így is sok jó filmről nem tudok :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése