2009. szeptember 1., kedd

Jonas


Mivel mostanság azt tapasztalom, hogy meglehetősen nagy a felhajtás Jonasék körül (a blogra is legtöbben a "jonas" keresőszóval találtak rá), gondoltam belenézek a sorozatukba is, mely hihetetlenül ötletesen a Jonas nevet viseli. Ami mondjuk azért is érdekes, mivel a sorozatban igaz, hogy a fiúk önmagukat játsszák, de nem Jonasként, hanem mint Kevin, Joe és Nick Lucas. Mármint oké, az együttes neve Jonas, de ez akkor is abszolút logikátlan. Vagy csak szerintem? Persze minden bizonnyal azért van ez így megoldva, nehogy valami hülye valóságshownak tűnjön, mert ez egyértelműen nem az.



Na tehát én most, megelőzve a magyar premiert, ami ha jól tudom valamikor szeptember közepén lesz a Disney Channel-ön, csekkoltam az első részt. És rá kell jönnöm, hogy még mindig nem értem azt a hatalmas felhajtást körülöttük. Főleg hogy nem csak Amerikában, hanem itt is van jónéhány elvakult rajongó példány, és még nem is csak a tinédzserek között. Hát szerintem még mindig nem túl meggyőzőek. Egyrészt ott van Kevin, akit az első részből nem sikerült valami nagyon megismerni (sem a Camp Rock-ban), de szerintem ő nem is túl látványos (nem akarom azt mondani, hogy ronda, de.... az), meg egyelőre nem is tűnik valami nagy számnak, mármint így alakítás terén. Joe ugye Camp Rock-ban hozott egy átlagosat, vagy még annál is gyengébbet, és itt sem tudtunk meg róla többet, csak hogy neki a legbénább a haja. És nem azért, mert egyenes, mert egyébként a göndör sem tetszik. Nick pedig úgy csak-csak okés volt, egyelőre nem tűnik rossznak, de tulajdonképpen a rész is róla szólt, tehát neki már megvolt az esélye, hogy valamelyest kibontakozzon - a másik két sráccal ellentétben.



Aztán van még kettő leányzónk is, akik így fontosabb szereplőknek tűnnek, de első rész alapján nagyon retardáltnak tűnnek. Szóval nem igazán értem, hogy miért kell arra rámennie a sorozatnak, hogy "fúfúfúúúúú, itt a Jonas", és miért nem lehetett normális szereplőket kitalálni. Egyelőre van egy irritáló fangirlünk és egy amolyan legjobb barátnőnek tűnő csaj, de egyelőre még ez sincs nagyon kibontakoztatva, hiszen most még csak rajongó-álló ruhát készítettek a fiúknak.



A történet is meglehetősen lapos volt, Nick beleszeretett egy lányba, és a másik két srác ezt eléggé rossz szemmel nézik, hiszen ez nem az első eset. Az első 5-6 alkalommal is az történt, hogy Nick túl gyorsan szerelmes lett, majd a lány szakított vele, neki pedig összetört a szíve, és ilyenkor a többieknek kell pátyolgatni szegényt. És most is nagyon úgy tűnik, hogy ez fog történni, tekintve hogy a kiszemelt lány ellopja azt a dalt, amit Nick írt neki. Tényleg, azt sem említettem még, hogy az a bizonyos dal sem volt valami meggyőző. Nem ismerem az együttest, szóval nem tudom, hogy valójában milyenek, de remélem nem ennyire gyengék.



Most gondolom azt lehetne hinni, hogy ezek után nem fogok több esélyt adni a sorozatnak, de valószínűleg fogok. Egyrészt mert kíváncsi vagyok, hogy a másik két tesó mit művel, meg a negyedik srácra is kíváncsi vagyok, hiszen ő is fel fog majd tűnni a részek során. De egyelőre a folytatásra még várni kell, mert túl élénken él még bennem a tudat, hogy 22 percet vesztegettem el a srácokra, mikor nézhettem volna annyi minden mást is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése