2009. szeptember 9., szerda

Keith


Natalie éltanuló, élsportoló, a lehető legjobb egyetemre fog bekerülni, és éppen összejött az iskola leghelyesebb srácával. Vagyis tökéletes az élete. Egészen addig, míg ezt az idilli állapotot meg nem bolygatja egy különös fiú, Keith, aki Natalie tanulótársa lesz kémián, és egy különleges barátja iskolán kívül.



A történetre így első hallásra én nem túlságosan voltam kíváncsi, amolyan könnyed kis limonádénak gondoltam, aztán pedig hatalmasat tévedtem. Szóval azt már most le kell szögeznem, hogy ez a film egyáltalán nem olyan volt, mint amit a fenti alapján várni lehetne, hanem ez igenis egy elég komoly dráma. Ám annak ellenére, hogy valamilyen szinten csalódtam, azért még örülök is, hogy így történt, mert most ez jobban is illett a hangulatomhoz. 



Színészi alakításilag nekem Keith valamiért nem tudott tetszeni, de Natalie meg nagyon. Ezért is ért kisebb meglepetésként, amikor láttam, hogy Elisabeth Harnois, a Natalie-t játszó színésznő, 79-es születésű, azaz idén már betöltötte a harmincadik(!) életévét. Akkor meg miért néz ki 17-nek? Valaki elárulhatná, hogy ezt mégis hogy csinálja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése