2009. szeptember 1., kedd

Valentine's Day


Azzal kezdeném, hogy idén Valentin-nap tájékán jelent meg a Nem kellesz eléggé című film. Én ugyan nem láttam, de biztosan sokan vannak, akik nem maradtak le róla. Mindenesetre én magáról a filmről nem tudok sokat mondani, mindössze a filmplakátot láttam, és úgy nagyjából leesett az állam. Mármint hogy vagy 9 személy van magán a plakáton, ráadásul olyan nevek, hogy Jennifer Aniston, Drew Barrymore, Scarlett Johansson, Ben Afleck, és még sorolhatnám...



Jövőre a valentinnapi film ugyanilyen lesz, olyan sztárparádét sikerült összehozniuk, hogy az állam leesik, miközben olvasom: Taylor Lautner (Twilightos/Alkonyatos Jacob), Anne Hathaway (Neveletlen hercegnő), Jessica Biel (Hetedik mennyország), Jessica Alba (a kis pingvinimádó a A kabalapasiból - bár kétlem hogy más is ezt a szerepét jegyezte volna meg... inkább a Fantasztikus Négyes), két Roberts: Julia Roberts (micsoda nő!) és Emma Roberts (Nancy Drew), Ashton Kutcher (Punk'd), Jennifer Garner (Majdnem 30), Patrick Dempsey (Boldogító talán), Shirley MacLaine, Queen Latifah és még sorolhatnám... Sőt még azt is beszélik, hogy Joe Jonas is fel fog tűnni a filmben. Hát én fel nem tudom fogni hogy tudtak ennyi hírességet összehozni, de már most kíváncsi vagyok a filmre, és még a valentinnapi nyálasság sem tud ebben megakadályozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése