2011. május 3., kedd

Májusi várólista

Most egy kicsit el vagyok csúszva, úgy mindennel, csak az olvasással nem. Perpillanat 5 könyv vár arra, hogy megemlékezzek itt róluk, de legközelebb hétvégén lesz csak ilyesmire időm, addigra meg talán már többen is lesznek. De addig is összeszedtem újabb 8 címet, most a májusban megjelenő könyvekből.


Kim Harrison-tól a Something Deadly This Way Comes már múlt hónapban is itt figyelt, csak sajnos áttolódott a megjelenés májusra :( Ez mondjuk a kisebbik baj, mert addigra talán befejezem a Pale Demont, és nem lesz az, hogy két Kim Harrisont olvasok egy időben; viszont nagyobb kár, hogy a Chain Reactiont (by Simone Elkeles) is még májusi könyvnek mentettem le például, de az most már csak augusztusra várható a goodreads szerint.


A Between Here and Forever az Contemps, meg Elizabeth Scottal már egy jó ideje szemezek, konkrétan még három könyve van várólistán nálam, de erre már csak a contemps challenge miatt is mindenképpen sort kell kerítenem, és aztán majd meglátjuk lesz-e részemről folytatás.


A Beauty Queens azért érdekel, mert Libba Bray, és tőle nagyon szeretem a Gemma Doyle-sorozatot, a Graveminder pedig azért, mert Melissa Marr, tőle pedig tetszett a Wicked Lovely sorozat (eleje...), és mindkét írónőtől szívesen olvasnék mást is.


A Starcrossed és a Die for Me pedig olyan sorozatok első kötetei, amik így látatlanban érdekesnek tűnnek; a Starcrossed görög mitológiás, a Die for Me-nek pedig szimplán magával ragadós a fülszövege. A Shine szerintem a hónap egyik legeslegszebb borítója, a Kane Richards Must Die pedig a legvárósabb könyv részemről. Olyan feelgood cuccnak tűnik, és én a borítóját is imádom, szerintem nagyon ötletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése